JAY-Z
Raper Jay-Z ľutuje, že v dobe najväčšieho Rihanninho hitu Umbrella nevyrobil vo svojej odevnej značke dáždniky s Rihanniným podpisom. Vedľa hudobného vydavateľstva Def Jam Records vlastní ešte odevnú značku Rocawear a priznáva, že sa dodnes kope do zadku za to, že opomenul vyrobiť pre Rocawear tak skvelú propagačnú vecičku ako bol Rihannin dáždnik.
Verí, že by tieto produkty pomohli svojim predajom urobiť z Rocawear spoločnosť s miliardovým obratom. "Našim cieľom je mať obrat až 1 miliardu dolárov a k tomu by nám dáždniky určite pomohli. Lenže teraz už je neskoro, Umbrella má svoju dobu slávy za sebou a teraz by si to nikto nekúpil. Máme ekonomickú krízu a tak nám to pôjde o mnoho pomalšie," povedal pre časopis Women’s Wear Daily.