Europa 2 - Maxximum muziky

Nielen čašník, ale zákazník vie byť pekný „hajzlík“: Tieto typy sú najotravnejšie!

Všetko išlo hladko, no jediný, kto vám pokazil romantické rande v reštaurácii pri sviečkach, bol čašník? Neochotný, nafúkaný a podráždený. Občas sa to stane každému…

Zamysleli ste sa však niekedy, že ani zákazníci sa v istých situáciách nesprávajú fér? Prinášame niekoľko typov ľudí, ktorých obsluhujúci personál nevie vystáť!

Prvá skupina sú zvedavci – ľudia, ktorí sa obsluhy najprv opýtajú, čo je podľa nich najchutnejšie a nakoniec si vyberú aj tak niečo celkom iné.

Nevedia čítať sami. Od čašníkov žiadajú, aby im čítali ponuku predjedál a keď skončia, pýtajú sa znova. „Môžete mi prosím zopakovať prvé dve predjedlá?“ Otázka, ktorá dokáže obsluhu pekne otráviť.

Nerozhodní patria vraj k najhorším! Donekonečna menia svoj výber a keď to už vyzerá, že budú večerať steak, pri odchode čašníka od stola, ho zastavia, aby na poslednú chvíľu zmenili americké zemiaky na zeleninový šalát.

Buď si hladný, alebo potrebuješ dostať facku, zvykne sa občas hovoriť… Nekombinujte príliš a snažte sa vybrať si jedlo podľa jeho názvu v jedálnom lístku. Čašníci to ocenia a objednávka prebehne oveľa ľahšie.

Partia dvanástich ľudí požiada o účet a pri stole chce odrazu každý platiť sám!

Zákazník, ktorý ukryje prepitné na tom najsofistikovanejšom mieste na stole.

Zákazník, ktorý rozpráva príliš veľa a rýchlo!

A tá najväčšia pohroma? Hosť reštaurácie, ktorý nenechá ani pár centov navyše….

Daj si podcast, nech si kdekoľvek

Nechaj sa uniesť do sveta hudby, zábavy a inšpiratívnych príbehov!

Počúvať

Europa 2 na sociálnych sieťach