Facebook, YouTube aj Instagram: Tieto novinky si pre nás pripravili!
„Jednou z oblastí, na ktoré sa budeme v roku 2018 sústrediť, bude to, aby sme zistili, aby bol čas, ktorí všetci trávime na Facebooku, dobre stráveným časom,“ napísal v statuse M. Zuckerberg.
Ako hovorí šéf Facebooku, jeho spoločnosti záleží na tom, aby ľudia videli čoraz menej príspevkov od firiem a podnikateľov. Facebook má podľa Zuckerberga ľudí spájať a aj to je dôvod, prečo časom celý svet uvidí prioritne viac príspevkov od svojich priateľov.
Inak povedané, Prieskumník, ktorý Facebook otestoval v niekoľkých krajinách vrátane Slovenska, sa v priebehu roka 2018 rozšíri do všetkých zemí.
Niekoľko noviniek si pripravil pre užívateľov, ale aj tvorcov obsahu, videoportál YouTube. Z reklamy už nebude zarábať každý.
Malé kanály, ktoré majú málo odberateľov a slabú sledovanosť videí, nezarobia.
Kto bude chcieť zarábať na reklame, bude musieť mať minimálne 1000 subscribers a videá jedného youtube kanála musia presiahnuť sledovanosť 4000 hodín v priebehu roka. Viac sa dočítate TU.
Nové pravidlá na YouTube začnú platiť od 20. februára.
A ešte Instagram. Momentálne asi najobľúbenejśia sociálna sieť prechádza niekoľkými vizuálnymi aj funkčnými zmenami. V rámci InstaStories je možné publikovať už aj čisto textové príbehy, čiže statusy. V správach si zase môžete pozrieť, kedy naposledy bol online človek, s ktorým ste si písali.