LiveHudba na maxximum
SORTY & EGO & BARET - Tamagoči
Playlist hraných skladieb

Krutá pravda o six-packu: Je možné, aby mal každý na bruchu pekáč buchiet?


Brucho nie je len priamy brušný sval, preto je mimoriadne dôležité zamerať sa aj na ďalšie svaly bruha, hovorí tréner Matúš, ktorý dal Kamilovi poriadne zabrať. Preto je mimoriadne dôležitý tréning stredu tela, ktorý možno poznáš aj ako core. 

Okrem estetickej funkcie, teda, aby sa páčilo nielen samotnému majiteľovi, ale aj všetkým, ktorí ho budú obdivovať (napríklad na pláži), brucho spĺňa dôležitejšie funkcie. Ochrannú, stabilizačnú a funkciu prenosu energie na produkciu sily. Inak povedané, pevné brucho ovplyvňuje kvalitu pohybu ako takého. 

Kto má pevné brucho, dokáže správne cvičiť drepy alebo aj mŕtvy ťah. Tomu sa budeme v Svalobraní venovať v budúcnosti. Trénovať a posilňovať brucho nie je potrebné tak často. Sila a krása brucha nezávisí od počtu brušákov. Bruchu venujme 2, maximálne tri tréningy týždenne.

A nezabúdajme, že ho do tréningu zapájame aj pri precvičovaní celého tela. Na brucho intenzívne zaberajú rotačné cvičenia s expanderom, ako je to vidieť aj v priloženom videu. Ochotní tréneri v Goleme určite poradia a pomôžu. 






































Cookies

Pri používaní tejto stránky dochádza k spracovaniu cookies, ktoré nám pomáhajú zvyšovať kvalitu služieb a zobrazovať relevantnú reklamu. Zobraziť viac informácií. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači.