Je ti jedno, v akom stave je naša PRÍRODA?! Raper KALI ti posiela jasný odkaz v novom SONGU!


Stav našej planéty mu nie je ľahostajný.

Zdroj: www.instagram.com/dezertkalimusic/

Raper Kali vie, že svojím vystupovaním a rapovaním dokáže ovplyvniť masy a odovzdať odkazy, ktoré pohnú jeho poslucháčmi. Preto vydal aj svoj najnovší song s názvom Nenechajme to plávať, ktorý produkoval Peter Pann. Ako uviedol na svojom Instagrame: "Pred zhruba mesiacom som bol oslovený, aby sme spoločne spravili niečo, čo osloví ľudí, možno ich donúti sa zamyslieť nad tým, ako žijeme vďaka niektorým z nás.Ten, ktorý deň čo deň zahadzuje smeti do prírody, vyhadzuje svoj smetný kôš do našich jazier, tomu to asi nedocvakne nikdy a je smutné, že my, čo vieme, kam patria smeti, to musíme zbierať za nich. Ale nerobíme to iba kôli sebe, ani “iba” kvôli prírode, robíme to pre ďalšie generácie, pre naše deti, aby sa mohli kúpať aj oni v jazere tak, ako my, keď sme boli deťmi."

Chráňme si naše rieky a vodné nádrže

Nenechajme to plávať. Tak znie názov kampane spoločnosti Lidl Slovenská republika a Slovenského vodohospodárskeho podniku. Diskont do nej zapojí aj svojich zákazníkov a jej cieľom je prispieť k čistejším slovenským riekam a vodným nádržiam.

Nenápadné a predsa sú všade, mikroténové vrecká najčastejšie používané na ovocie a zeleninu či na pečivo. Určené sú na jedno použitie a svoj účel teda splnia krátko po opustení obchodu. Ak sa však dostanú do prírody, potrvá aj desiatky rokov kým sa rozložia. Ich nadbytočné používanie znečisťuje naše rieky, čistotu slovenských vôd preto doslova máme vo svojich rukách.

„Kampaň ´Nenechajme to plávať´ je v prvom rade o tom, že každý z nás má na výber a môže svojou voľbou rozhodnúť o tom, ako bude vyzerať naša príroda. Chceme, aby sa ľudia zamysleli, či naozaj potrebujú mikroténové sáčky a nemajú poruke ekologickejšiu alternatívu. Veríme, že sa nám podarí otvoriť diskusiu o nadmernom používaní týchto obalov, vzdelávať našich zákazníkov a v konečnom dôsledku znížiť objem používaných jednorazových sáčkov. Súčasťou kampane je aj náš príspevok k čisteniu slovenských vôd,“ vysvetlil Matúš Gála, generálny riaditeľ Lidl Slovenská republika.

Od pondelka 14. septembra dáva Lidl svojim zákazníkom na výber – ak sáčok skutočne potrebujú, môžu si zaň dobrovoľne zaplatiť jeden cent. Diskont sa zaviazal zdvojnásobiť túto sumu a prispieť ňou Slovenskému vodohospodárskemu podniku na čistenie slovenských riek a vodných nádrží.