Nedeľa, 21. apríl 2019 - Meniny má Ervín
Justin Bieber - Love Yourself
Playlist hraných skladieb
{}$leaderboardSmall}

Chceš spáliť tuk, vylepšiť kondičku a zároveň nabrať svalstvo? Toto cvičenie dá zabrať, ale funguje!


Vyskúšali sme si kruhový tréning.

Zdroj: www.europa2.sk

Už ste niekedy skúsili kruhový tréning? Sledujte ďalšiu epizódu Svalobrania a pozrite si, ako to išlo Kamilovi. Tréner Boris si pre moderátora showky HOT SHOT pripravil 6 stanovíšť. Môže ich byť aj viac, všetko záleží od vás a vašich skúseností. 

Ako tomu hovoria tréneri, aj kruhový tréning sa prispôsobuje v rámci kondičnej a silovej pripravenosti. Cvičenie, ktoré absolvoval náš Kamil, sa využíva na rozvoj svalovej vytrvalosti, no má aj ďalšie benefity. 

Vďaka kruhovému tréningu rastie svalová hmota, spaľujeme ním podkožný tuk, zlepšujeme kondíciu a vytrvalosť, precvičíme a posilníme celé telo. osobný tréner odporúča vykonávať každý cvik 20 až 60 sekúnd. Odpočívame 10, maximálne 30 sekúnd. 

Jednotlivé cvičenia vieme nastaviť aj na počet opakovaní. Začiatočníkom sa odporúča začať s 10 opakovaniami, aby bola zachovaná správna technika cvičenia.

Cviky, ktoré boli súčasťou nášho kruhového tréningu:

Príťahy v závese na TRX 
Drepy s kettlebellom
Kľuky
Výpady s kettlebellmi 
Plank 
Farmárska chôdza s kettlebellmi 



Cookies

Pri používaní tejto stránky dochádza k spracovaniu cookies, ktoré nám pomáhajú zvyšovať kvalitu služieb a zobrazovať relevantnú reklamu. Zobraziť viac informácií. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači.